Free chat widget @ ShoutMix

Saturday, January 15, 2011

Projek Mega Hampir Siap

Macamla besar sgt projek yg aku wat. Biasa2 je. Stakat mengemas tinggalan, memasang semula saluran paip ke rumah ni, mengecat semula and meracun semak samun, xde la mega sgt, kn? Tapi hampir sebulan jugala setakat nak wat keje2 remeh ni. Paling mencabar nak handle saluran paip. Kebasahan jugala aku hari tu. Hari ni alhamdulillah, tiada sebarang cabaran besar. Sume keje yg dirancang utk hari ni setel dlm masa tiga jam je. Lepas zohor kami bertiga [ibu, ayah & aku] dah boleh berehat.

Berikut aku lampirkan sedikit gambar2 rumah pusaka puaka [Kg. Jawa Batu 18 Hulu Langat] yg aku maksudkan dlm entri2 yg lepas.


 Tuan teratak blog buruk ni nak market pulak.. jual muka kat cni...


 Pintu rumah bhgn atas.


 Bhgn dlm atas rumah.


Ni pili air jenis pam punye.. tapi kepala pam tu dah kena curi budak2 dadah.. jual kt besi buruk. Mcm cilake.


Kasut but getah warna kuning ala2 Phua Chu Kang & tools spjg wat keje kat sana.


Bhgian kiri luar rumah.


Bhagian atas rumah.

Pintu bhgn atas rumah.


Bhgian dlm rumah, menuju ke tangga bhgian dapur.


Dua buah bilik di bhgian atas rumah.


 Pemandangan dari tingkap sblh kanan. Kelihatan beberapa batang pokok durian. :)


Tabuh misteri.


Bhgian kanan sblh luar rumah.


Bhgian atas rumah.


Bekal pada hari tersebut.

No comments:

::Pasal Aku::

My photo
Depan Laptop, Dalam Rumah, Malaysia
Anti-Sosial, Sampah Masyarakat, Freak, Loser, Pathetic

Followers

Ini Bukan Nombor Ekor!

FEEDJIT Live Traffic Feed

Terima Kasih Sudi Singgah Ke Teratak Buruk Blog Ini. akuAzizi Since 2006. Powered by Blogger.